Volkswagen má plán B, currywurst prodává líp než auta

S více než osmi miliony prodaných Volkswagen Original Currywurst automobilka slaví prodejní rekord, uvedl na síti LinkedIn personální ředitel největšího evropského výrobce aut Gunnar Kilian. I když prodeje aut koncernu Volkswagen slábnou (z 9 milionů bylo značky VW pouze 5 milionů prodaných kusů), firma za loňský rok dosáhla rekord v poněkud jiném segmentu. Podobně jako IKEA, vyrábí a prodává VW rovněž vlastní klobásu (bratwurst 1). Loni v koncernových jídelnách a supermarketech prodala rekordních počet této (minimálně) v Sasku vyhlášené lahůdky.

A bylo to téměř tolik currywurstů jako vozidel. Prodej automobilů všech koncernových značek (Audi, VW, Seat, Škoda) loni poklesl o víc než 2 procenta, když se celkem prodalo přibližně 9 milionu aut. Za úspěchem pravděpodobně stojí rozšíření nabídky ve formě hot-dogu. Mimochodem, zhruba 4 roky zpátky se VW pokusil tento masný výrobek vyřadit a nahradit jej vegetariánskou stravou, po zhruba dvou letech se ale currywurst v plné síle do Wolfsburgu vrátil.

Volkswagen zjevně inovuje nejen na čtyřech kolech ale také na talíři! Currywurst už dávno není pouhá svačinka, tento kult má i v koncernu vlastní originální číslo dílu 199 398 500 A 🙂

Použité zdroje: linkedin.com

  1. Currywurst je nakrájený bratwurst s kari kořením a kečupem ↩︎

sdílet příspěvek ⇡ na ⇣

Poslat příteli